kolmapäev, 9. oktoober 2013

Sõrnikud - Сырники

творог жирный – 250 г;
мука пшеничная – 2-2,5 ст.л.;
сахар-песок – 2 ст.л.;
яйца – 1 шт;
манная крупа – 1 ст.л.;
соль;
масло растительное – для обжарки

Яйца взбиваем с сахаром.
Добавляем творог (лучше протереть через сито) чуть-чуть соли.
Всыпаем муку и перемешиваем тесто.
Из полученного теста формируем шарики, немножко их сплющиваем.
Каждый сырник обмакиваем в манной крупе.
Укладываем подготовленные сырники на предварительно нагретую и смазанную маслом сковороду.
Обжариваем на среднем огне под крышкой, с обеих сторон, до золотистого цвета.
Перед подачей на стол готовые горячие сырники раскладываем порциями и каждую поливаем сиропом, медом, сметаной, сгущенкой или вареньем.
На втором фото сырники с нектариновым вареньем

 Kohupiima 250g
 nisujahu 2-2,5 sl
 tuhksuhkurt 2 sl
 1 muna
 mannat 1sl
 sool
 toiduõli

Munad vahustada suhkruga.
Lisada kohupiim ja natuke soola. Lisada sinna juurde veel jahu ja segada ära.
Valmistatud tainast teha pallikesed ja need mannas need kahelt poolt vormida ja tõsta juba eelnevalt kuumutatud ja õliga määritud pannile.
Keskmisel kuumusel praeme,kuni kuldse värvuseni mõlemalt poolt.
Lauale tõstame ja pakumekõrvale, kondenspiima,hapukoort,siirupit,mett või moosi.
 Head isu!!!!
Teisel pildil on valmis sõrnikud nektariini moosiga



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar