neljapäev, 17. oktoober 2013

Spiraali-makaronid kanafileega

Jälle üks kiire argipäeva roog!
 Mina valmistan 6-le inimesele

1 kg spiraal makarone- minu lemmikud Tartu Miili omad
 0,5kg kanafileed
 6 tk broileri poolkoiba
 2 tomatit
  1 sibul
  300 ml hapukoort või vahukoort - mina eelistan hapukoort
  õli praadimiseks
   sool-pipar maitsestamiseks
  riivitud juustu

Eelnevalt keedame makaronid ja kurname veest tühjaks. Mina keedan 15 minutit.


Samal ajal kui keevad makaronid panna pannile poolkoivad praadima,sest nendega läheb aega rohkem kui kanafileega- mina praen ja hautan poolkoibi 20 min keskmisel tulel.
Peale seda lisan tükeldatud kanafilee,sibul ja ilma nahata tükeldatud tomatid ( tomati naha saab lihtsalt,kui tomatid hoida 10 sek keedetud kuumas vees)


Hautan 10-15 min ,seda segu ja lisan sinna hapukoort,kui sulle tundub,et on segu liiga paks siis lahjendada natukese veega.


Hoian tulel 5 min ja siis valan kanafilee segu makaronide sisse. Segan kõik ära! Valmis!
Eriti maitsavad on koos peale riivitud juustuga




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar